مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-04فرهنگي

فیلم کوتاه رهایی به جشنواره Flatness  راه پیدا کرد


فیلم کوتاه رهایی (liberation ) به کارگردانی و نویسندگی مشترک میلاد مجیدآبادی و پدرام همایون نژاد به بخش نهایی جشنواره flatness(FFA)  کشور ترکیه راه پیدا کرد.

- ایسنا/کردستان فیلم کوتاه رهایی (liberation ) به کارگردانی و نویسندگی مشترک میلاد مجیدآبادی و پدرام همایون نژاد به بخش نهایی جشنواره flatness(FFA)  کشور ترکیه راه پیدا کرد.

فیلم کوتاه داستانی رهایی با موضوعی اجتماعی به بخش نهایی جشنواره بین المللی فیلم های مستقل فلاتنس راه پیدا کرد.

در این دوره از جشنواره در مجموع 29 فیلم از کشورهای ایتالیا، ژاپن، ترکیه، امریکا،پرتقال، هند، نیوزلند، انگلستان و ایران به بخش نهایی جشنواره راه پیدا کردند که در میان این فیلم ها فیلم رهایی به نویسندگی و کارگردانی میلاد مجید آبادی و پدرام همایون نژاد و بازیگری سمیه رحیمی، آزاد مرادی و مدیثا زارعی دیده می شود.

در این فیلم که روایت گر زندگی دختری است تنها که در حین پایان دادن به زندگی خود با ورود یک زن به این خانه اتفاقاتی برای او می افتد.

زانیار لطفی به عنوان تصویربردار و تدوینگر، نعمت نارنجی صدابردار، صدا گذار پژمان راژ ، سهیل مجیدآبادی به عنوان مدیر تولید، فریاد خسرویانی برنامه ریز، سینا نامور طراحی صحنه، رعنا خالدی به عنوان گریمور، پریسا عبدالهی به عنوان مدیر صحنه، حیدث مرادی به عنوان منشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم کوتاه رهایی به جشنواره Flatness  راه پیدا کرد

فیلم کوتاه رهایی به جشنواره Flatness  راه پیدا کرد